Wij hebben voor het SDG House Stedendriehoek een campagne ontwikkeld en uitgevoerd om de doelgroep te bereiken. De campagne bestond uit zowel online als offline middelen, waaronder:
- Een extra SDG18 Sneeuwbaleffect ontwikkeld
- Social mediakanalen Instagram en Facebook ingericht
- Content gemaakt voor de social mediakanalen, incl. LinkedIn
- Video’s
- Persbericht voor de lancering tijdens de Dag van de Ondernemer 2023
De transitie die we hier hebben ondersteund, is dat het SDG House Stedendriehoek bij wil dragen aan een duurzamere wereld en organisaties wil helpen de SDG’s op een goede manier te implementeren in de bedrijfsvoering van die organisaties.
Middels een campagne, zowel online als fysiek, is het SDG House Stedendriehoek geholpen meer naamsbekendheid en zichtbaarheid te krijgen in de regio Stedendriehoek om zo nog meer organisaties te bereiken met hun dienstverlening. Door ook hun netwerkpartners te inspireren met SDG18 is er letterlijk een sneeuwbaleffect gecreëerd.
Zie voor meer informatie: Ondernemershuis Deventer SDG House stedendriehoek.