Wij hebben voor ERFO een merkgids ontwikkeld, een huisstijl ontworpen en een website gebouwd. Daarnaast hebben we een LinkedIn-strategie en content ontwikkeld. Deze diensten hebben het bedrijf op verschillende manieren geholpen:
- Een sterke merkidentiteit: de merkgids en huisstijl hebben geholpen om ERFO een sterke merkidentiteit te geven. Dit heeft gezorgd voor herkenbaarheid en vertrouwen bij de doelgroep.
- Een sterke online aanwezigheid: de website en LinkedIn-strategie hebben geholpen om ERFO een sterke online aanwezigheid te geven. Dit heeft gezorgd voor meer naamsbekendheid en bereik.
- Een focus op duurzaamheid: de website en LinkedIn-content hebben geholpen om de focus van ERFO op duurzaamheid te benadrukken. Dit heeft gezorgd voor een positieve uitstraling en heeft bijgedragen aan het aantrekken van nieuwe klanten.
ERFO is er voor producenten en gebruikers en de focus ligt op duurzame ontwikkeling, hoge kwaliteitsnormen en Europese/internationale standaardisatie. Wij geloven dat teruggewonnen brandstoffen en SRF een belangrijke brandstof voor de toekomst zullen zijn. Het is een vervanger voor fossiele brandstoffen zoals steenkool, pet-cokes en aardgas. Omdat een deel van de teruggewonnen brandstoffen biogeen van aard is, dragen ze ook bij aan de Europese doelstellingen voor hernieuwbare energie Solid Recovered Fuel (SRF). Hier geldt ook: het is een alternatieve brandstof voor velen, maar door veel te delen kan ook hier een sneeuwbaleffect ontstaan en zal deze brandstof meer en meer terrrein winnen t.o.v. fossiele brandstof. Zie voor meer informatie www.erfo.info